poniedziałek, 15 stycznia 2018

Wywiad z JJ'em Hamblettem

JJ Hamblett jest brytyjskim piosenkarzem i aktorem z hrabstwa Suffolk, znanym z bycia członkiem popularnego brytyjskiego boysbandu Union J. W 2016 rozpoczął swoją karierę aktorską, ma już na koncie kilka ról w filmach i spektaklach teatralnych. Zanim został muzykiem był również utalentowanym dżokejem i zwyciężył w wielu wyścigach konnych. W wywiadzie JJ opowiada o swojej rozwijającej się karierze aktorskiej, Union J, miłości do wyścigów konnych i planach na przyszłość.


Wielu osób zna Cię jako członka brytyjskiego boysbandu Union J, ale dwa lata temu zacząłeś również karierę aktorską. Ostatnio zagrałeś rolę Księcia w pantomimie „Kopciuszek” w Blackpool Grand Theatre. Jak zainteresowałeś się aktorstwem i kiedy postanowiłeś zająć się tym zawodem profesjonalnie?

Od najmłodszych lat uwielbiałem aktorstwo i bycie aktorem zawsze było moim marzeniem. W tym biznesie bardzo trudno jest się jednak przebić. Na szczęście niedawno miałem okazję pojawić się w kilku filmach i na deskach teatru. Nie mogę się doczekać, co szykuje dla mnie przyszłość w tym aktorskim świecie.

Domyślam się, że podczas przygotowań do roli w „Kopciuszku” powróciłeś pamięcią do wspomnień z czasów dzieciństwa. Jakie były Twoje ulubione książki i filmy, kiedy byłeś małym chłopcem?

Uwielbiałem filmy Disneya i nadal je uwielbiam, więc rola Księcia w „Kopciuszku” była dla mnie idealna.

Występowałeś również w filmach „Rise of the Footsoldier 3”, „Tango One” i „Once Upon a Time in London”, ostatnie dwa pojawią się w kinach w tym roku. Jaka jest główna różnica między graniem w filmach i w teatrze? Czujesz się bardziej komfortowo jako aktor filmowy czy raczej teatralny?

Moim głównym celem było skupienie się na graniu w filmach i występowaniu w telewizji, a potem dopiero spróbowanie swoich sił w teatrze. Pojawiła się jednak szansa wystąpienia w „Kopciuszku”, więc pomyślałem, że przyjmę to wyzwanie i naprawdę mi się to spodobało.

Początkowo moim problemem było przystosowanie się do nowych warunków, ponieważ wcześniej próbowałem swoich możliwości tylko w filmie. Teatr opiera się z kolei na przesadnej ekspresji i otwartości. Szybko jednak się do tego przyzwyczaiłem i spędziłem przy tym projekcie niesamowity czas. Nadal chciałbym występować w filmach, ale zobaczymy, co teraz pojawi się na horyzoncie.


Po odejściu Caseya Johnsona z Union J znów stanowicie trio. W listopadzie 2017 występowaliście z The Vamps na specjalnym świątecznym koncercie i wszyscy fani czekają na wasz długo wyczekiwany trzeci album. Jak rysuje się przyszłość Union J?

Przyszłość Union J zapowiada się naprawdę ekscytująco. Właśnie podpisaliśmy kontrakt z niesamowitym managementem i cały czas trwają prace nad naszym nowym singlem i albumem. Mamy zamiar wydać go latem, a końcówkę roku spędzić w trasie koncertowej.

Zanim zacząłeś swoją muzyczną i aktorską karierę, byłeś bardzo utalentowanym dżokejem i miałeś szansę poznać królową Elżbietę II. Czy mógłbyś powiedzieć nam coś więcej o swojej pasji i największych osiągnięciach?

Moja rodzina była i nadal jest blisko związana z jazdą konną, a ja sam wychowałem się w absolutnym centrum tej dyscypliny, Newmarket. Zawsze chciałem iść śladami mojego taty i miałem szczęście wziąć udział w 375 wyścigach, w tym w specjalnym wyścigu dla Jej Wysokości Królowej. Ze względu na problem z wagą musiałem zakończyć karierę w jeździe konnej, ale nic nie dzieje się bez przyczyny. Wtedy właśnie poznałem chłopaków i staliśmy się Union J.

Nadal zdarza Ci się w wolnym czasie jeździć konno? Jakie są obecnie Twoje ulubione aktywności sportowe?

Niestety nie siedziałem na koniu już od czterech lat, chociaż planuję do tego wrócić w najbliższym czasie. Kiedy tylko czas mi na to pozwala, lubię grać w piłkę nożną i golfa.

Twoja muzyczna i aktorska kariera cały czas się rozwija, więc myślę, że 2018 będzie dla Ciebie bardzo owocnym rokiem. Jakie są Twoje główne cele w najbliższej przyszłości? Masz jakieś marzenie, które chciałbyś spełnić w tym roku?

Moim głównym celem na ten rok jest dawać z siebie wszystko i stale uczyć się, aby stać się najlepszym aktorem, jakim tylko mogę być.


Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej na temat JJ'a Hambletta, zajrzyjcie na jego profil na Instagramie i oficjalną stronę Union J:
https://www.instagram.com/jjhamblett/
https://www.facebook.com/unionjworld/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz