niedziela, 1 marca 2015

Trzymaj się swoich zasad!


Tym razem nowa piosenka Florence and the Machine - mam szczególny sentyment do tego zespołu, ponieważ wiąże się z nim kilka bardzo miłych wspomnień. A nowy utwór naprawdę wpada w ucho. W moim świecie ostatnio zaszły pewne zmiany, które nieco zakłóciły moje spokojne uczniowskie życie. Nowe obowiązki, nowe wyzwania... Chyba jednak lepiej jest podejść do tego pozytywnie, niż załamywać ręce.

Jakiś czas temu zdarzyło mi się obejrzeć naprawdę ciekawy film o tym, jak ciężko jest w dzisiejszym świecie być nonkonformistą. Ludzie coraz częściej narzucają nam pewne schematy myślenia, próbują wmówić nam, że wszystko możemy jednoznacznie określić jako czarne lub białe. Tymczasem jest odwieczną prawdą, że każdy z nas jest osobą złożoną pod względem charakteru, czasem objawia swoją lepszą stronę, a czasem gorszą. Podobnie jest ze wszystkim co nas otacza - aby coś lepiej poznać, musimy rozważyć wszystkie za i przeciw. Wiem z własnego doświadczenia, że łatwo można dać się zmanipulować i moje przeżycia nauczyły mnie, aby wszystkie decyzje najpierw dokładnie przeanalizować. Nie ma żadnego przymusu, abyśmy ślepo podążali za ideami, w które nie wierzymy i poglądami, których nie podzielamy. Jeśli w coś naprawdę wierzysz, to przecież nikt nie ma prawa Ci tej wiary odebrać. Religia, przekonania, zasady - to wszystko w pewien sposób nas określa, buduje naszą osobowość. Nigdy nie miałem zamiaru nikomu ulegać, a wszystkie zmiany w swoim życiu wprowadzam świadomie i odpowiedzialnie.

I właśnie w ramach tych świadomych i odpowiedzialnych zmian dołączyłem niedawno do Młodzieżowego Centrum Medialnego, którego działalność przybliżałem w przeprowadzonym dwa tygodnie temu wywiadzie z redaktorem naczelnym tejże instytucji. Prawdopodobnie z racji nowych obowiązków będę tutaj publikował trochę rzadziej i większość wywiadów nie będzie już zamieszczanych w tym miejscu. Liczę jednak, że nadal będziecie mnie wspierać i zaglądać zarówno na bloga, jak i do moich nowych artykułów, które zapewne niedługo się pojawią.

Staraj się podejmować wyzwania, które pojawiają się na Twojej drodze - być może czeka Cię niesamowita przygoda!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz