środa, 29 listopada 2017

Wywiad z Adrianem R'Mante

Adrian R’Mante jest amerykańskim aktorem, który zyskał popularność rolą Estebana Ramireza w serialu „Nie ma to jak hotel”. Grał też epizodyczne role w wielu znanych amerykańskich produkcjach. Obecnie zajmuje się szkoleniem młodych aktorów w ramach autorskiego projektu CGTV. W wywiadzie Adrian opowiada o swoich wspomnieniach z „Nie ma to jak hotel”, innych aktorskich wyzwaniach i miłości do tańca.


Licząc gościnny występ w „Nie ma to jak statek”, grałeś Estebana Julia Ricarda Montoyę de la Rosę Ramireza w serialu Disney Channel Nie ma to jak hotel” przez pięć lat. Jaka jest Twoja ulubiona zabawna sytuacja z planu? Czy masz w swojej prywatnej kolekcji jakiś rekwizyt z serialu, na przykład swój służbowy strój?

Niestety, nie mam żadnych pamiątek, ale za to zyskałem wielu przyjaciół na całe życie jak Matt Timmons i Phill Lewis. Moim ulubionym śmiesznym momentem zdecydowanie był odcinek, kiedy Esteban stał się bogaty i London uczyła go jak ma wydawać swoje pieniądze. Podobało mi się też, kiedy Pan Moseby stracił swój głos i Esteban musiał go udawać.

Oprócz swojego hiszpańskiego akcentu, Esteban był znany z życzliwości, lojalności, jak również szczypty dziecinności. Czy dzielisz jakieś wspólne cechy z postacią, którą grałeś?

Cóż, na pewno łączy nas lojalność i życzliwość. Nienawidzę znęcania się nad innym. Swego czasu byłem nauczycielem w 9. i 10. klasie szkoły średniej i miałem zero tolerancji dla takich zachowań. Jako celebryta czuję dumę, że jestem uczciwy wobec siebie i życzliwy dla wszystkich, których spotykam. Jeszcze nigdy nie zdarzyło mi się, żebym odmówił komuś wspólnego zdjęcia czy autografu.

Wystąpiłeś w kilku filmach i grałeś wiele epizodycznych ról w popularnych amerykańskich serialach jak „24 godziny”, „JAG - Wojskowe Biuro Śledcze”, „Agenci NCIS: Los Angeles” czy „Hawaii Five-0”. Która rola i dlaczego była dla Ciebie największym aktorskim wyzwaniem?

Zdecydowanie „24 godziny” z Keiferem Sutherlandem. Nie pochodzę z Bliskiego Wschodu, a musiałem zagrać palestyńskiego terrorystę, więc nauczenie się akcentu i bycie torturowanym przez Keifera było jak na razie moim największym wyzwaniem. Znakomicie sobie jednak z tym poradziłem!


Nie tylko jesteś utalentowanym aktorem, ale również jako nauczyciel aktorstwa uczysz innych jak grać. Masz projekt o nazwie CGTV, dedykowany młodym nieodkrytym aktorskim talentom. Jak działa ta grupa łowców talentów i jakie są wasze największe sukcesy?

Mając doświadczenie pracy w szkole średniej, chciałem stworzyć coś, co pomoże młodym utaletnowanym i pełnym pasji aktorom. Prowadzę ten program od 2007 i mam koncie wiele sukcesów. Moim najnowszym sukcesem, w którego osiągnięciu odgrywałem ogromną rolę jest Jackson Robert Scott z „To”, filmu na podstawie powieści Stephena Kinga. Zagrał tam Georgiego. Z mojej szkoły pochodzi też RJ Cyler, który wcielił się w niebieskiego rangera w najnowszym filmie „Power Rangers”. Innym sukcesem jest Bex Taylor Klaus, grający w serialu The CW „Arrow” i produkcji MTV „Krzyk”.

Wiem, że zanim zająłeś się aktorstwem, byłeś bardzo utalentowanym tancerzem i brałeś udział w niezliczonych zawodach breakdance’owych. Czy mógłbyś opowiedzieć więcej o swojej karierze tanecznej i ulubionych sportach?

Dorastałem, grając w takie sporty jak baseball i piłka nożna. Bardzo dobrze mi w tych sportach szło, ale w szkole średniej okazałem się na nie za niski. Znalazłem więc swoje miejsce w tańcu i przez trzy lata z rzędu wygrywałem przeglądy talentów w mojej szkole średniej. Właśnie to przekonało mnie, że urodziłem się po to, aby występować.

W przyszłym roku pojawisz się w filmie „The Adventures of Jubeez: Kid Boss” i domyślam się, że w planach jest więcej niesamowitych projektów z Twoim udziałem. Czego możemy się od Ciebie spodziewać w najbliższej przyszłości? Czy nadal masz jakieś niespełnione aktorskie marzenia lub rolę, którą bardzo chciałbyś zagrać?

Jest całkiem usatysfakcjonowany moją dotychczasową karierą. Miałem szansę pracować z wieloma wielkimi aktorskimi nazwiskami i zapracować na własne nazwisko. Moje plany dalszego rozwoju obejmują rozwijanie mojego aktorskiego przedsiębiorstwa i robienie dwóch lub trzech aktorskich projektów rocznie. Mam dwoje wspaniałych dzieci, na których teraz głównie się skupiam, więc chcę im zapewnić wspaniałą przyszłość.


Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej na temat Adriana R'Mante i projektu CGTV, zajrzyjcie na jego oficjalną stronę:
https://www.facebook.com/AdrianRManteActor/
http://cgtv.la/curriculum/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz