piątek, 4 września 2015

Wywiad z Kendallem Schmidtem

Dzisiaj chciałbym wam zaprezentować wywiad z Kendallem Schmidtem, który jest znany przede wszystkim ze swoich występów w amerykańskim boysbandzie Big Time Rush, a obecnie rozwija swoje muzyczne zdolności w indie popowym duecie Heffron Drive. W specjalnym wywiadzie Kendall opowiada o początkach swojej przygody z Big Time Rush, muzycznych inspiracjach, smaku popularności i planach na przyszłość.

(Foto: Shawn Corrigan)

Początek twojej kariery to przede wszystkim rola Kendalla Knighta w sitcomie Nickelodeon “Big Time Rush” w latach 2009-2013. Jak znalazłeś się na castingu do tego serialu i zostałeś członkiem zespołu o tej samej nazwie? 

Właściwie to było przeznaczenie! Mój agent załatwił mi wtedy przesłuchanie do nowego boysbandu, o którym usłyszał. Poszedłem na casting, byłem bardzo podekscytowany występowaniem w zespole, ale niestety dowiedziałem się, że nie zostałem przyjęty. Było mi bardzo przykro, ponieważ wiedziałem że to będzie coś niezwykłego. Na szczęście przywołali mnie z powrotem i powiedzieli, że chcą mnie znów usłyszeć. Reszta jest historią!

Wydałeś trzy albumy z Big Time Rush: "B.T.R.", "Elevate" i "24/Seven". Domyślam się, że ogrom czasu spędzonego na planie i w studiu muzycznym bardzo zbliżył Cię do Jamesa, Logana i Carlosa. Jak wspominasz swoje występy z boysbandem? Czy planujecie wielki powrót, mimo że show już się zakończyło?

Czas spędzony w Big Time Rush był czymś, co naprawdę zmieniło moje życie. Poznałem wielu wspaniałych fanów, podróżowałem po całym świecie i wiele się nauczyłem. BTR zajmuje specjalne miejsce w moim sercu, które nigdy nie zniknie i które zmieniło mnie na zawsze. Mam bransoletkę przyjaźni wytatuowaną na nadgarstku jako stałe przypomnienie miłości wszystkich moich fanów. Kiedy każdego dnia na nią patrzę, wracają wszystkie doświadczenia z BTR i wspomnienia związane z występami. Jeśli chodzi o ewentualny wielki powrót to BTR nigdy się oficjalnie nie rozpadło, więc jestem otwarty na stworzenie kolejnego albumu!

Po zakończeniu “Big Time Rush” nadal rozwijasz się jako muzyk w swoim własnym zespole Heffron Drive. W 2014 wydaliście album "Happy Mistakes". Słuchałem niektórych Twoich piosenek i są naprawdę dobre. Jakie są Twoje muzyczne inspiracje i co stanowi Twoje natchnienie do pisania tekstów?

Czerpię inspirację z życia codziennego, z ludzi których spotykam lub uczuć, które towarzyszą mi w poszczególnych momentach życia. Czasem po prostu bardzo lubię rozwijać jakieś uczucie lub pojęcie. Myślę, że natchnienie do mojej muzyki może przychodzić z każdego źródła, czasem mnie samego zaskakuje, bo nigdy nie wiem co może rozpalić pomysł na utwór!

Pamiętam, że śpiewałeś w “Big Time Rush” piosenkę “Famous” (przy okazji to jedna z moich ulubionych z serialu). W Big Time Rush miałeś okazję zasmakować popularności. Czy to zmieniło Twój sposób postrzegania świata? Jakimi zasadami kierujesz się w życiu?

To jest też jedna z moich ulubionych piosenek! Myślę, że za każdym razem, gdy jesteś na scenie i masz okazję występować dla wielkich tłumów, to zmienia sposób w jaki patrzysz na wszystko. Małe problemy i frustracje codziennego życia wydają się takie drobne, gdy raz zobaczysz jak ogromny jest świat i umieścisz to wszystko w perspektywie. Możliwość doświadczenia obecności w czymś tak znanym jak Big Time Rush naprawdę pozwoliła mi zobaczyć świat i robić rzeczy, o których nigdy nie pomyślałbym, że mógłbym je dokonać. Jestem za to bardzo wdzięczny! Wierzę w podążanie za głosem serca i realizowanie swoich pasji. Myślę, że wszyscy wiemy jaka jest właściwa ścieżka i po prostu musimy kierować się intuicją.

Zanim stałeś się piosenkarzem na pełen etat, pracowałeś jako aktor dziecięcy między innymi w “Kochanych kłopotach” i “Philu z przyszłości”. Czy chciałbyś częściej grywać w filmach, czy chcesz się skupić głównie na muzyce?

Obecnie skupiam się na mojej muzyce, ale jestem otwarty na role w serialach, które pozwoliłyby mi śpiewać swoje utwory i wypromować Heffron Drive wśród szerszej publiczności. Jest tak wiele fajnych crossoverów, które pokazują prawdziwych artystów przy pracy, jednocześnie pozwalając im wcielać się w role. Myślę, że coś takiego byłoby dla mnie wielką szansą.

Mówiąc o przyszłości, w kwietniu wydałeś akustyczną wersję albumu “Happy Mistakes”, pojawiłeś się również gościnnie w piosence Hilary Duff “Night Like This”… Jaki będzie Twój kolejny muzyczny krok i jakie są Twoje muzyczne marzenia?

Mój kolejnym krokiem będzie wkręcenie się bardziej w produkcję muzyki, pisanie tekstów i występowanie. Moim marzeniem jako artysty jest nadal być zdolnym do tworzenia muzyki i dojrzewać z moją wytwórnią Tolbooth Records. Pracujemy z Dustinem nad nowym albumem Heffron Drive i tworzymy naprawdę wspaniałe rzeczy! Oczywiście nie mogę zbyć wiele zdradzać, bo chcemy wam zrobić niespodziankę, ale myślę że fani będą naprawdę podekscytowani nową muzyką. Nie mogę się doczekać, gdy się nią z nimi podzielę.

(Foto: Shawn Corrigan)

Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej na temat Kendalla Schmidta, śledźcie go i jego zespół Heffron Drive na Facebooku:
https://www.facebook.com/kendallschmidtofficial
https://www.facebook.com/heffrondrivemusic

23 komentarze:

  1. Genialny wywiad <3 Mam nadzieję na więcej Big Time Rush'owych wypowiedzi ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Staram się, aby osoby z którymi robię wywiady były różne, ale zobaczymy co się da zrobić.

      Usuń
  2. świetny wywiad <3 poza tym ,świetny blog ;) Rushers są dumni ! :* Liczymy na więcej ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i zachęcam do dalszego czytania, bo będzie się działo :D

      Usuń
  3. Cudowny wywiad, nie każdy tak potrafi...pytanie są bardzo pomysłowe, a odpowiedzi Kendalla bardzo ciekawe.
    Dziękujemy za wspaniały wywiad dzieki któremu poznaliśmy bliżej plany Kendalla na najbliższe lata.
    Gratuluje talentu i doświadczenia i życzę pełnych sukcesów w dalszej pracy :) Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :) Planuję wkrótce wywiad z inną gwiazdą serialu Nickelodeon, ale wszystko w swoim czasie... ;)

      Usuń
  4. OKURW :o

    to je wygryw
    WYGRYW :3
    bede czekal na wiecej takich :3

    w koncu czuje sie dumny jako rusher i przynajmniej moge zasmakowac nowego feedu o BTR <3
    Jak bedzie sie dzialo to sie nastawiam na wiecej ;-;

    heh... cos sie we mnie w srodku skleja po tym jak peklo dawno temu :3
    dziekuje <3

    aha XD
    I ogolnie bede wpadal tu czesciej bo mi sie blog podoba XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, niedługo planuję wywiad z jedną z gwiazd serialu "Victorious", więc STAY TUNED! :D

      Usuń
    2. mam nadzieje ze z vic justice c;
      ariana nie przypada mi do gustu teraz... w roli Cat wygladala fajniej (nie jak wieszak)

      Usuń
    3. Liz Gillies może być? Ta, która grała Jade ;)

      Usuń
  5. Świetny wywiad! Pytania naprawdę interesujące. Dziękuję za to i liczę że wkrótce znów pojawi się coś z BTR lub HD :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Chciałem zrobić wywiad z Jamesem, ale nie znalazłem odpowiedniego maila, żeby wysłać prośbę ;)

      Usuń
  6. Wystrzałowy wywiad.Pytania również świetne.Mam nadzieję,że wkrótce również się pojawi wywiad z Kendallem,albo z kimś innym:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dzięki. Wkrótce będą nowe, mam nadzieję równie ciekawe ;)

      Usuń
  7. Wywiad jest świetny, na prawdę! Ciekawe pytania i wyczerpujące odpowiedzi.
    Dziękujemy za niego :)
    Życzę dalszych sukcesów dziennikarskich i gratuluję posta na fb Kendalla ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Właśnie zacznę studia dziennikarskie, więc pewnie z czasem przyjdą prawdziwe sukcesy zawodowe :D

      Usuń
  8. Super wywiad. Człowieku, dajesz radę. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znakomity wywiad.
    Ciekawe pytania i jeszcze ciekawsze odpowiedzi.
    Polish Rushers&Drivers są dumni ;*
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również pozdrawiam. Zapraszam też do czytania innych wywiadów ;)

      Usuń
  10. Czyli BTR się jeszcze nie rozapdło??

    OdpowiedzUsuń
  11. Myśle że nie ale chciałabym żeby kontynuowali tą przerwe ale nie jestem pewna bo od 3 lat już razem nie śpiewają

    OdpowiedzUsuń