poniedziałek, 20 lipca 2015

Wywiad z Alexandrą Stan

Mam zaszczyt zaprezentować wywiad z Alexandrą Stan, jedną z najbardziej wpływowych artystek na rumuńskim rynku muzycznym. Zdobyła ona sławę za sprawą piosenki "Mr. Saxobeat", która podbiła listy przebojów na całym świecie. W wywiadzie Alexandra Stan opowiada o swoich początkach w muzycznej branży, ulubionych zajęciach i planach na przyszłość. Miłej lektury!

(Foto: Beau Monde Magazine)

Twoja międzynarodowa kariera zaczęła się jakieś pięć lat temu, teraz jesteś jedną z najpopularniejszych rumuńskich piosenkarek. Jak zaczęła się Twoja przygoda z muzyką?

Jak możesz sobie wyobrazić, od najmłodszych lat wiedziałam, że chcę zostać piosenkarką. Zaczęłam występować w różnych talent show i myślę, że najważniejszym krokiem w mojej karierze był udział w Mamaia Music Festival w 2009. Miałam wtedy zaledwie osiemnaście lat.

Drugi singiel Twojego autorstwa, wydany we wrześniu 2010 “Mr. Saxobeat” znajdował się na szczytach list przebojów całego świata – nawet Selena Gomez wykonała jego cover. Co Twoim zdaniem czyniło tę piosenkę wyjątkową? Lubisz śpiewać ją na żywo?

Myślę, że dzięki piosence “Mr. Saxobeat” przyniosłam nowe brzmienie, wesołą melodię porywającą ludzi do tańca.

25 listopada 2014 wydałaś swój drugi album "Unlocked", którym powracasz na scenę muzyczną po przerwie w 2013. Wiele piosenek na tym nagraniu napisałaś sama. Jacy są Twoi muzyczni idole i co inspiruje Cię do pisania tekstów?

Czerpię inspirację dosłownie ze wszystkiego. Inspiruję się ludźmi, filmami, innymi artystami, naturą, ubraniami - wszystkim. To zależy od mojego nastroju oraz miejsca, w którym znajduję się pisząc nową piosenkę.

W czerwcu 2015 ukazał się Twój najnowszy singiel “We Wanna” z gościnnym występem rumuńskiej gwiazdy eurodance Inny. Jak wspominasz współpracę z tą piosenkarką? Czy możemy się spodziewać kolejnego duetu z Inną w przyszłości?

Nigdy nie mów nigdy. Bardzo mi się podobała współpraca z Inną, jest profesjonalistką i wie jak dotrzeć do duszy słuchaczy. “We Wanna” to piosenka, która reprezentuje nasze osobowości. Jesteśmy jak smaczny waniliowo-czekoladowy shake.

Myślę, że śpiewanie nie jest jedyną rzeczą, którą lubisz robić w życiu. Jakie są Twoje inne zainteresowania oprócz występowania na scenie?

Pochodzę znad morza, więc bardzo lubię leżeć na piasku, pływać i relaksować się na plaży. Żyję dynamicznie, więc spędzam sporo czasu na siłowni, aby ćwiczyć i dbać o moje ciało. W wolnym czasie spotykam się z przyjaciółmi, którzy są dla mnie bardzo ważni. Codziennie czytam i słucham dużo muzyki.

Masz przed sobą świetlaną przyszłość - śledzą Cię trzy miliony fanów, którzy czekają na Twoje kolejne muzyczne kroki. Czy są już plany na trzeci album? Czy możemy spodziewać się czegoś jeszcze lepszego niż “Saxobeats” i “Unlocked”?

Chcę wierzyć, że znajduję się w stanie ciągłej ewolucji. Z każdym dniem jestem inną osobą. Oprócz tego że jestem piosenkarką, spędzam też sporo czasu w studio komponując i produkując muzykę.

Jeżeli chcecie śledzić karierę muzyczną Alexandry Stan, polecam następujące linki:

Oficjalna strona: http://alexandrastantheartist.com
Facebook: www.facebook.com/AlexandraStanTheArtist
Twitter: https://twitter.com/ByAlexandraStan
Instagram: https://instagram.com/alexandrastantheartist

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz