piątek, 17 kwietnia 2015

Brać się w garść!


Naprawdę fajnie jest stale odnajdywać jakieś nowe utwory swoich ulubionych zespół. Właśnie za to cenię sobie Nightwish, nigdy nie przestaną mnie zaskakiwać. Mógłbym zamieścić tu ich cały ostatni koncert, bo jest świetny, ale się powstrzymam i zostawię was z tą oto wyjątkową piosenką.

"Weź się w garść", "Nigdy się poddawaj", "Idź z podniesioną głową" - tak często słyszymy te słowa, a nadal mamy problemy z realizowaniem tych postulatów. Pamiętaj, zawsze lepiej zrobić coś i ponosić konsekwencje (te dobre i te złe), niż potem całe życie żałować. Właśnie dlatego zawsze staram się walczyć o to, co moim zdaniem mi się należy. Was również gorąco do tego namawiam. Przestańcie zasłaniać się udawaną skromnością i nie wcielajcie się w szare myszki, po prostu róbcie to co kochacie i czerpcie z tego przyjemność. Zawsze pojawi się ktoś, kto będzie chciał was zmieszać z błotem, ale przecież nikt nie mówił, że życie będzie łatwe.

Szczerze? Nie mam dzisiaj za bardzo weny na pisanie, chcę tylko was trochę zmotywować i podzielić się pozytywną energią. No i przy okazji nowym wywiadem, tym razem w formie wideo. Nie zależy mi na sławie, nie chcę zostać jakimś "fejmem" - kto w ogóle wymyślił ten głupi zwrot, który po angielsku oznacza sławę, a nie osobę. Po prostu szukam fajnych ludzi i chcę ich lepiej poznać. Za dużo jest na świecie kreatywnych jednostek, więc trzeba korzystać z chwili i dowiadywać się o nich jak najwięcej. Zapraszam zatem do obejrzenia pierwszego odcinka mojego autorskiego programu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz