środa, 30 stycznia 2019

Wywiad z Karlą Mosley

Karla Mosley jest amerykańską aktorką, znaną przede wszystkim z ról Christiny Moore Boudreau w „Guiding Light” i Mayi Avant w „Modzie na sukces”. Swoją karierę zaczynała od programu dla dzieci „Hi-5”, w którym występowała w latach 2003-2006. Grała również w musicalach „Dreamgirls” i „Expatriate” oraz nagrała kilka autorskich utworów. W wywiadzie Karla opowiada o początkach swojej kariery aktorskiej, roli transseksualnej Mayi Avant, miłości do muzyki i planach na przyszłość.


Zanim dołączyłaś do obsady „Mody na sukces”, brałaś udział w telewizyjnym show dla dzieci „Hi-5” ze śmiesznymi tańcami i szalonymi zadaniami. Jakie są Twoje ulubione wspomnienia z tego zabawnego serialu?

Uwielbiałam występowanie dla dzieci! Dzieciństwo to cudowny czas w naszym życiu. Rodzic musi mieć zresztą dużo zaufania, aby pozwolić dziecku oglądać cię w telewizji. W rezultacie mam bardzo wyjątkowe i miłe wspomnienia związane z tymi wszystkimi małymi fanami i ich rodzicami.

Od 2013 wcielasz się w postać Mayi Avant w „Modzie na sukces” i już od prawie czterech lat jest ona żoną Ricka Forrestera. Pamiętasz swój pierwszy dzień na planie tego serialu?

Tak! Ekipa ciepło mnie powitała - naprawdę kocham rodzinę „Mody na sukces”. W sumie to było zabawne, bo chociaż jest to serial pełen przepychu, moja postać wychodziła z więzienia. Tak więc jedyny make-up, na jaki mogłam sobie pozwolić, to sińce pod oczami!

W 2015 postać, którą grasz w „Modzie na sukces”, okazała się być transpłciową kobietą. Jak zareagowałaś, kiedy odkryłaś, że w serialu pojawi się taki zwrot akcji?

Wcielanie się w Mayę jest dla mnie niesamowitym wyróżnieniem, w szczególności biorąc pod uwagę ten wątek. Przede wszystkim chciałam wykonać dobrze swoją pracę i opowiedzieć tę historię w najbardziej szczery sposób jak to możliwe.

W operach mydlanych pojawia się coraz więcej postaci LGBTQ i cieszą się one wśród widzów dużą popularnością. Uważasz, że telenowele są dobrym miejscem do uczenia się tolerancji i akceptacji?

Na pewno! Najlepsze w operach mydlanych jest to, że ich fani są zwykle przedstawicielami kilku pokoleń. Rodziny i ludzie w różnym wieku oglądają te seriale. Dzięki temu można stworzyć przestrzeń rozmowy między różnymi grupami wiekowymi, których poglądy mogą ewoluować. Myślę, że to może łagodzić nastroje, a na pewno być szansą spojrzenia na sprawę z innej perspektywy.


Wiem, że oprócz bycia aktorką, jesteś również bardzo utalentowaną piosenkarką i śpiewałaś w musicalu „Dreamgirls”. Czy mogłabyś opowiedzieć więcej o swoim doświadczeniu ze śpiewaniem i musicalowych inspiracjach?

Uwielbiam śpiewać! Moja rodzina jest bardzo muzykalna, więc dopingowała mnie do śpiewania od najmłodszych lat. Również w serialu miałam szansę kilka razy zaśpiewać, np. kiedy Maya spotkała Ricka w kawiarni. Właściwie śpiewałam wtedy jedną z moich oryginalnych piosenek.

W 2018 zostałaś mamą i na Instagramie możemy znaleźć dużo Twoich zdjęć z dzieckiem. Czy macierzyństwo zmieniło w jakiś sposób Twoje podejście do życia?

Myślę, że to czyni mnie bardziej obecną. Zmusza mnie to również do rozważniejszego wybierania tego, jak spędzę mój czas wolny, bo teraz mam go teraz znacznie mniej.

Jak możesz opisać swoje główne cele i plany na 2019?

Jestem bardzo zainteresowana osiągnięciem wyższego poziomu w moim życiu. Czuję się bardzo szczęśliwa i za wszystko jestem bardzo wdzięczna. Miałam wiele okazji, by podróżować, spędzać czas z rodziną i przyjaciółmi, występować na scenie i na ekranie, działać charytatywnie i na rzecz sprawiedliwości społecznej, jak również tworzyć swoje własne prace. Teraz chcę robić to na większą i bardziej spektakularną skalę. Chcę również dać innym przestrzeń, by robili to samo. Jestem tym wszystkim bardzo podekscytowana!


Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej na temat Karli Mosley, zajrzyjcie na jej oficjalną stronę:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz